Bezorger gemist?

Bezorger gemist?

08 juli 2022

Voorheen was het zo dat een bezorger netjes een briefje door de brievenbus deed met het bericht " wij hebben u gemist, u kunt uw pakje afhalen op het postnl punt"

Dat bleek toch nog teveel moeite en dus heeft PostNL besloten dat vanaf 1 Juli deze vorm van service ook nog de deur uit te doen en u voortaan middels een pushbericht in de PostL app te informeren over waar uw pakje zich bevindt.

Er wordt dus door PostNL van u verwacht dat u maar even de app installeert en de pushberichten aanzet. Doet u dit niet en heeft u de bezorger gemist, dan gaat uw pakje naar het postNL punt waarna het na 1 week wordt terug gestuurd naar Kravwinkel.

Een slechte ontwikkeling wat ons betreft, maar wat doe je eraan....

Wij adviseren u dus om z.s.m. de PostNL app op uw mobiel te installeren en de pushberichten aan te zetten om te voorkomen dat uw bestelling bij ons terugkomt.

 

Tags bezorging